Běžná fyzioterapie

Pro akutní odstranění bolesti využíváme rehabilitačních technik manuální fyzioterapie (Manuální medicína dle Prof. Lewita), svalově relaxační techniky, vibrační terapii svalového spasmu, reflexní techniky, kloubní mobilizaci a další prvky moderní fyzioterapie (rázová vlna, laser). V akutních bolestivých stavech páteře je využití fokusované terapie rázovou vlnou mnohdy tou nejlepší volbou, protože Vám ušetří mnoho dalších návštěv na rehabilitaci. Je rozdíl, jestli stačí přijít jednou až dvakrát nebo neustále chodit na masáž nebo tejpy, či další rehábky.

Pro dlouhodobé odstranění bolesti využíváme „Dynamickou senzomotorickou stabilizaci (balanční cvičení)“ a „Dynamickou neuromusculární stabilizaci (DNS – dle prof. Koláře)“. Jsou to nejúčinnějších terapie zpevnění kloubnů, při které se využívají různá balančně/stabilizační cvičení a posilování dle dětského vývoje svalového systému.

Abychom ušetřili Vaše návtěvy u nás v ordinaci, tak si můžete cvičení, které Vám bylo doporučeno procházet na našich stránkách. Můžete si tak cviky kdekoliv připomenout a podívat se na popis a chyby.

Jako jediné fyzioterapeutické pracoviště v jižních Čechách jsme schopni provést ultrazvukové vyšetření svalů. Není problém zjistit, zda ve svalu není jizva, zánět, prasklina nebo nějaká organická změna, která by způsobovala bolest. USG diagnostika je vhodná pro sportovní úrazy a jejich diagnostiku.